Auta ! Tarvitsemme lisää Avustajakoiria !

Hei, olen Avustajakoira Lumi!
Kuva: Helena Hanni

Sinä voit auttaa !

Hei, auttaisitko ratkaisemaan ongelman? Avustajakoiria tarvitaan paljon nykyistä enemmän.

Minä avustan  emäntääni joka päivä, jotta hänellä on helpompaa. Tykkään kantaa tavaroita, tuoda kenkiä, auttaa takkia päältä ym. Vien oman ihmiseni lenkille joka päivä, vaikka hän ei aina sadesäällä tahtoisikaan. Rakastamme metsäpolkuja, joille emäntäni ei ennen minua ollut päässyt vuosiin. Minä rakastan emäntääni ja haluan olla hänelle tukena ja turvana. Tule mukaan auttamaan, jotta meitä avustajakoiria voitaisiin kouluttaa entistä enemmän liikuntarajoitteisten ihmisten avuksi. Oma avustajakoira tekisi monen elämästä helpompaa.

Auta, jotta Aputassun tuoma apu ja ilo on arkipäivää yhä useammalle!

Keräysluvat:

Avustajakoirien hankinta ja koulutus  (RA/2017/646):

Kerätyt varat käytetään avustajakoirien hankintaan ja koulutukseen, käyttäjän perehdyttämiseen koiran käyttöön sekä taidontarkistuskokeiden järjestämiseen. Kokeilla valvotaan koiran käyttöä. Hankitut avustajakoirat luovutetaan Invalidiliiton omistukseen.

Rahankeräystili: FI38 5358 0620 3614 09

Avustajakoirien taidontarkistusten, koulutusleirien ja tiedon jakamisen tukeminen (RA/2017/647):

Kerätyt varat käytetään koulutusleirien, taidontarkistuskokeiden ja koiran käyttäjien vuosittaisten tapaamisten järjestämiseen. Lisäksi varoja voidaan käyttää verkostoitumiseen, kansainvälisen yhteistyön kehittämiseen sekä tiedotus- ja julkaisutoimintaan toiminnan tunnettavuuden lisäämiseksi.

Rahankeräystili: FI38 5358 0620 3614 09

Lisätietoja puheenjohtaja Pauli Ritola, kiitos (puheenjohtaja@avustajakoira.fi, 0400-453 920).