Auta ! Tarvitsemme lisää Avustajakoiria !

Hei, olen Avustajakoira Lumi!
Kuva: Helena Hanni

Sinä voit auttaa !

Hei, auttaisitko ratkaisemaan ongelman? Avustajakoiria tarvitaan paljon nykyistä enemmän.

Minä avustan  emäntääni joka päivä, jotta hänellä on helpompaa. Tykkään kantaa tavaroita, tuoda kenkiä, auttaa takkia päältä ym. Vien oman ihmiseni lenkille joka päivä, vaikka hän ei aina sadesäällä tahtoisikaan. Rakastamme metsäpolkuja, joille emäntäni ei ennen minua ollut päässyt vuosiin. Minä rakastan emäntääni ja haluan olla hänelle tukena ja turvana. Tule mukaan auttamaan, jotta meitä avustajakoiria voitaisiin kouluttaa entistä enemmän liikuntarajoitteisten ihmisten avuksi. Oma avustajakoira tekisi monen elämästä helpompaa.

Auta, jotta Aputassun tuoma apu ja ilo on arkipäivää yhä useammalle!

Keräysluvat:

(RA/2020/224), 01.05.2020 - 30.4.2023.

Rahankeräysluvan myöntäminen, Poliisihallitus 5.3.2020. Lupa on voimassa koko Suomen alueella lukuunottamatta Ahvenanmaata.

Kerätyt varat käytetään avustajakoirien hankintaan, koulutukseen, koirien toiminnan ylläpitokustannuksiin, sekä koiran käyttäjien, kouluttajien, peesareiden ja tuomareiden vuosittaisten tapaamisten ja koulutuksen kustannuksiin. Varoja käytetään myös avustajakoiratoiminnan tunnettavuuden lisäämiseen ja toiminnan kehittämiseen sekä verkostoitumisen ylläpitämiseen ja vertaistukitoimintaan jäsenistölle.

Varoilla katetaan kuoluttajien kulukorvauksia, koirien eläinlääkärikuluja, vakuutuksia, luonnetestien ja käyttöönottotestien kuluja ja vuosittaisten taidontarkistusten kustannuksia valmiiden koirien kohdalla.

Rahankeräystili: FI93 5358 0661 9482 96

Viitenumero 52320

Lisätietoja puheenjohtaja Pauli Ritola, kiitos (puheenjohtaja@avustajakoira.fi, 0400-453 920).

Lahjoitusmuotoja on monelaisia, ohessa muutamia

Säästöpossu lahjoitus, lahjoita säästöpossusi sisältö meille

Syntymäpäiväkeräys

Testamenttilahjoitus