Kummikoiratoiminta tarvitsee tukeasi!

Invalidiliitto

Kummikoiramme

Ovat  yhteisön tai yksityisten ihmisten lahjoitusvaroin hankittuja, koulutettuja  liikuntavammaisen käyttöön luovutettuja virallisia avustajakoiria. (Viereisen kuvan lähde

Invalidiliitto ry / MRossi – Pets&People Photography)

Lahjoitusvaroin saatuja avustajakoirina toimivia kummikoiria oli v.2013 yhteensä 21 kpl:

• Suru (-02)
  • Sampo (-03)
  • Tatshi ja Ukko (-04)
  • Ansa ja Omppu (-07)
  • Ami, ja Bumba (-08)
  • Calle, Chili, Cilla, Compis, Disa ja Dustin (-09)
  • Eddie, Eetu, Tosca ja Totti (-10)
  • Vilma ja Ulle (-12)
  • Jitra (-13)

Kummikoirien saamisen on mahdollistanut useiden yrityksien, säätiöiden sekä yhteisöjen tuki. He ovat lahjoittaneet käyttäjälleen kummikoiran eli ostaneet koululta valmiiksi koulutetun koiran tai suorittaneet osan koiran hinnasta.

Suurehkon summan lahjoittanut taho voi  halutessaan tehdä yhteistyötä kummikoiransa ja sen käyttäjän kanssa omassa pr- työssään. Lahjoittajataso saa myös tietoa ja kuvia koirasta ja sen työelämästä sekä pääsee vierailemaan Kemiössä sijaitsevaan avustajakoirakouluun ja seurata koirien pehmeää koulutusmenetelmää ja iloisten pikkuoppilaiden oppitunteja.

Mikäli olet kiinnostunut kummikoiralahjoituksesta lisätietoja asiasta saatte puheenjohtajaltamme Pauli Ritolalta, puheenjohtaja@avustajakoira.fi, 0400-453 920.

Keräyslupa:

Lisätietoja puheenjohtaja Pauli Ritola.