Avustajakoirien tarve on suuri

Sinä voit auttaa !

Avustajakoiria tarvitaan paljon nykyistä enemmän.

Avustajakoiraa jonottaa tällä hetkellä n. 100 henkilöä. Me yhdistyksessä teemme työtä sen eteen, jotta mahdollisimman monella henkilöllä olisi mahdollisuus saada avustajakoira käyttöönsä.

Avustajakoirien tuettu itsekoulutus

Vuonna 2016 syksyllä käynnistimme avustajakoirien tuetun itsekoulutuksen. Yhdistys tukee mahdollisuuksiensa mukaan säätiöiden ja yksityisten henkilöiden lahjoituksilla mm. omaa koiraa kouluttavia henkilöitä kustantamalla koulutusapua yhdistyksen eläintenkouluttajan antamana. Koulutusavun tuella henkilö voi kouluttaa koiransa viralliseksi avustajakoiraksi. Avustajakoira ry:n tuella on valmistunut jo 25 koiraa viralliseksi avustajakoiraksi (12/2022).

Avustajakoiratoiminnan kehittäminen

Avustajakoirien käyttäjien yhdistyksenä pidämme tärkeänä ylläpitää ja kehittää yhdistyksen jäsentoimintaa kaikille avustajakoirien käyttäjille tarjoamalla kaikille jäsenille laadukasta vertaistukea, koulutuksia ja leirejä, jotka helpottavat avustajakoiran käyttöä arjen apuna.

Keräämme varoja yhdistystoimintaan sekä avustajakoirien koulutukseen sekä toiminnan kehittämiseen ja ylläpitämiseen. Tarvitsemme siihen sinun tukeasi. Toimintaamme voit tukea liittymällä kannatusjäseneksi tai tehdä lahjoituksen oheisen keräyksen kautta.

Kiitos tuestasi ❤️

Pankkiyhteys: FI93 5358 0661 9482 96, OKOYFIHH

Viitenumero 52320

Puheenjohtaja Jan Hänninen  etunimi.sukunimi(at)avustajakoira.fi,

0400-710 516.

Avustajakoira-Assistenthund ry, Helsinki (1714409-4)

Lupa: RA/2023/1032 Myönnetty aloituspäivä: 11.9.2023

Myöntäjä: Poliisihallitus
Rahankeräyslupa

Kuvassa nainen nojaa seinään ja hänen vieressään hihnassa on musta labradorinnoutaja Toivo. Toivo on avustajakoiraoppilas ja kaksi vuotias. Toivolla on yllään kellertävät harjoitusliivit.

Lahjoitusmuotoja on monelaisia, ohessa muutamia esimerkkejä

• Säästöpossu lahjoitus, lahjoita säästöpossusi sisältö meille
  • Syntymäpäiväkeräys
  • Testamenttilahjoitus