Jäsenasiat

Jäsenasiat 2024

Yhdistyksen jäsenryhmät ovat seuraavia:

1. Avustajakoira ry:n varsinaisia jäseniä ovat virallisen avustajakoiran käyttäjät (koirakot) ja hallituksen esityksestä vuosikokouksen hyväksymät jäsenet.
  2. Kannatusjäseniä ovat avustajakoirien käyttäjien läheiset (lähiomainen), peesarit (avustajakoirien peesarit) tuomarit (avustajakoirien tuomarit), projektin jäsenet, projektin kouluttajat (kouluttaja).
  3. Muut kannatusjäsenet ovat henkilökannatusjäseniä tai yritys- /yhteisökannatusjäseniä.

Vuosikokouksessa äänioikeus on vain varsinaisilla jäsenillä eli henkilöillä, joilla on tai on ollut käytössään virallinen avustajakoira tai vuosikokouksen hyväksymät varsinaiset jäsenet.

Avustajakoira ry:n kannatusjäseneksi voivat liittyä sekä yksityiset henkilöt että yritykset ja yhteisöt. Kannatusjäsenmaksut käytetään yhdistyksen toiminnan tukemiseen, kehittämiseen, tiedotukseen, koulutukseen ja apukouluttajatoimintaan.

Jäsenmaksut vahvistetaan vuosittain vuosikokouksessa, joka on pääsääntöisesti maalis-huhtikuussa.

Yhdistyksen jäsenenä sitoudut noudattamaan Avustajakoira ry:n sääntöjä. Yhdistyksen säännöt

Lasku jäsenmaksun maksamiseen lähetetään pääasiallisesti sähköpostitse Procountor laskutusohjelmalla.

Jäsenhinnat 2024 vahvistetaan vuosikokouksessa huhtikuussa.

Varsinainen jäsen 20,00 € (henkilöt joilla on ollut tai on virallinen avustajakoira, koirakko jäsen tai hänet on hyväksytty varsinaiseksi jäseneksi).

Kannatusjäsenet:

Lähiomainen 20,00 €.

Tuomarit maksutta.

Projektijäsenet 20,00 €.

Projektin kouluttajat ja peesarit 20,00 € .

Kannatusjäsenmaksut muut  50,00 €.

Jäseneksi voit liittyä oheisen lomakkeen kautta. HUOM! Salasana ei ole vielä käytössä.

Lisätietoja jäsenyydestä saat:

Jan Hänninen, etunimi.sukunimi(at)avustajakoira.fi

SALASANAA EI TARVITSE MERKITÄ.

Yhdistyksen henkilötietoja käsitellään tietosuojasäännösten ja muun lainsäädännön mukaisesti ja yhdistyksen tietosuojaselosteen mukaisesti.

Jäsenhakemuslomake: