Jäsenasiat

Jäsenasiat 2018:

Avustajakoira ry:n varsinaisia jäseniä ovat virallisen avustajakoiran käyttäjät (koirakot). Muita jäsenryhmiä ovat avustajakoirien käyttäjien läheiset (lähiomainen), peesarit (avustajakoirien peesarit) tuomarit (avustajakoirien tuomarit), projektin jäsen, projektin kouluttajat(kouluttaja). Muut jäsenet ovat kannatusjäseniä. Vuosikokouksessa äänioikeus on vain varsinaisilla jäsenillä eli henkilöillä, joilla on tai on ollut käytössään virallinen avustajakoira.

Avustajakoira ry:n kannatusjäseneksi voivat liittyä sekä yksityiset henkilöt että yritykset ja yhteisöt. Kannatusjäsenmaksut käytetään yhdistyksen toiminnan tukemiseen, kehittämiseen, tiedotukseen, koulutukseen ja peesaritoimintaan. Kannatusjäsenmaksu vahvistetaan vuosittain vuosikokouksessa, joka on pääsääntöisesti maaliskuussa.

Yhdistyksen jäsenenä sitoudut noudattamaan Avustajakoira ry:n sääntöjä. Yhdistyksen säännöt löytyvät Yhteystiedot sivun vasemmasta alakulmasta.

Lasku jäsenmaksun maksamiseen lähetetään pääasiallisesti sähköpostitse. Jäsenmaksun eräpäivä on 31.5.2018.

Jäsen hinnat 2018:

Varsinainen jäsen 20,00 e.

Lähiomainen 20,00 e.

Peesarit 20,00 e.

Tuomari 20,00 e.

Projektijäsenet 20,00 e.

Kouluttaja (projekti) 20,00 e.

Kannatusjäsenmaksut 50,00 e.

Jäseneksi voit liittyä oheisen lomakkeen kautta. HUOM! Salasana ei ole vielä käytössä.

Lisätietoja jäsenyydestä saat:

Helena Hanni, sihteeri(at)avustajakoira.fi

Jan Hänninen, taloudenhoitaja(at)avustajakoira.fi, jäsenmaksut

SALASANAA EI TARVITSE MERKITÄ. OTETAAN KOIRAN KÄYTTÄJILLE MYÖHEMMIN KÄYTTÖÖN.

Yhdistyksen henkilötietoja käsitellään tietosuojasäännösten ja muun lainsäädännön mukaisesti ja yhdistyksen tietosuojaselosteen mukaisesti.

Jäsenhakemuslomake: