Jäsenasiat

Jäsenasiat 2020:

Avustajakoira ry:n varsinaisia jäseniä ovat virallisen avustajakoiran käyttäjät (koirakot). Muita jäsenryhmiä ovat avustajakoirien käyttäjien läheiset (lähiomainen), peesarit (avustajakoirien peesarit) tuomarit (avustajakoirien tuomarit), projektin jäsen, projektin kouluttajat(kouluttaja). Muut jäsenet ovat kannatusjäseniä. Vuosikokouksessa äänioikeus on vain varsinaisilla jäsenillä eli henkilöillä, joilla on tai on ollut käytössään virallinen avustajakoira.

Avustajakoira ry:n kannatusjäseneksi voivat liittyä sekä yksityiset henkilöt että yritykset ja yhteisöt. Kannatusjäsenmaksut käytetään yhdistyksen toiminnan tukemiseen, kehittämiseen, tiedotukseen, koulutukseen ja peesaritoimintaan. Kannatusjäsenmaksu vahvistetaan vuosittain vuosikokouksessa, joka on pääsääntöisesti maaliskuussa.

Yhdistyksen jäsenenä sitoudut noudattamaan Avustajakoira ry:n sääntöjä. Yhdistyksen säännöt löytyvät Yhteystiedot sivun vasemmasta alakulmasta.

Lasku jäsenmaksun maksamiseen lähetetään pääasiallisesti sähköpostitse.

Jäsenhinnat 2020:

Varsinainen jäsen 20,00 € (henkilöllä ollut tai on virallinen avustajakoira, koirakko jäsen).

Kannatusjäsenet:

Perheenjäsenet (varsinaisen jäsenen) 20,00 €.

Tuomari 20,00 €.

Projektin jäsen 20,00 €.

Projektin kouluttaja  20,00 € .

Peesarit 20,00 €.

Kannatusjäsenmaksut muut  50,00 €.

Jäseneksi voit liittyä oheisen lomakkeen kautta. HUOM! Salasana ei ole vielä käytössä.

Lisätietoja jäsenyydestä saat:

olli.salpakoski@avustajakoira.fi.

SALASANAA EI TARVITSE MERKITÄ. OTETAAN KOIRAN KÄYTTÄJILLE MYÖHEMMIN KÄYTTÖÖN.

Yhdistyksen henkilötietoja käsitellään tietosuojasäännösten ja muun lainsäädännön mukaisesti ja yhdistyksen tietosuojaselosteen mukaisesti.

Jäsenhakemuslomake: